Black friday

Åh det finns så mycket jag vill köpa men ack så lite pengar det finns på kontot eller så är det bara jag som blir lite snål och eftertänksam. 

Började med Jippie och rehab, på töm i skritt och trav. Väldigt roligt (not) men en fördel är att jag håller värmen. Avslutar passet med en promenad runt sommarhagarna. 

Red Danny och målet var att inte tappa tråden, inte börja hålla emot, inte tappa tålamodet. Idag använde jag all min mentala tuffhet att tolka mina känslor och mina kroppssignaler för att kunna stoppa det som inte får hända när vi är på väg nerför i ridningen. Inget blir bättre utan det gäller för mig att bryta innan det är försent. 
Det blev inget långt pass men jag klarade målet. Jag valde att avbryta passet när vi kommit över en liten puckel men jag visste att det skulle kunna komma en till, jag hade inte orken att ta mig över fler pucklar idag helt enkelt. 

Freddy växer så det knakar men han är nu väldigt pigg och positiv. Det känns skönt att se det eftersom han kändes lite trött förra veckan. Det är lite lockande att börja med honom igen men han ska få växa i fred. Jag får nöja mig med att gosa. 

Kommentera här: