Vill för mycket

Tävlingsrapport dag1
Jag ville för mycket.
Vi fick inte till någon känsla på framridningen eller på banan.
Ändå rider vi ihop 63,718% i MsvA och jag muttrar för mig själv. 
Sur på mig och besviken att jag stressar Danny

Vi är något på spåren och jag ser att enskilda bedömningsgrupper ligger högre än förra året men nu måste vi hitta tillbaka till känslan och tryggheten att kunna utföra rörelserna i denna nya energi. 

Dagens program bjöd på flera missar som kostade skjortan men de är jag inte så orolig över eftersom jag vet att vi hittar tillbaka dit. Det som oroar mig mest nu är att vi inte hittade känslan mellan oss, mellan hand-skänkel och mjukheten i kommunikationen mellan oss. 

Travprogrammet är jag riktigt nöjd med efter att ha tittat på film och läst protokoll men jag vet att vi kan bättre i galoppen. 

Längtar redan till imorgon när vi ska rida Inter1 igen. 
(null)

(null)

Kommentera här: