Svacka

Just nu är jag inne i en svacka känns  det. Jag har trappat ner på smärtlindringen och tagit bort den ena av tre mediciner och det har jag märkt av. Vissa muskelsmärtor finns kvar och det gör mig ledsen, trött och nere. Jag har fått huvudvärk och känner mig ibland väldigt skakig. 


Till detta så kämpar jag med helgens besvikelse och hittar inte riktigt lusten igen. 
Jag red i söndags, eftersom vi var ute och åkte i lördags hela dagen på äventyr, och då gick han rätt bra. Kändes lite stel i bakbenen så det blev mängder med skänkelvikningar, ryggningar, bakdelsvändningar med galoppfattningar, övergångar och slutligen slutor. 
Jag körde med Biolighten och har faktiskt slarvar med den insåg jag, måste bättra mig. 

Mausi har en lugn period just nu med promenader i skogen, jag hoppas det hjälper oss att hitta tillbaka till glädjen igen. 

Idag jobbade jag långdag efter två veckor hemma och jag var totalt slut när jag kom hem. Skönt att det är en kort dag imorgon och att jag kan njuta ute i stallet på eftermiddagen. 

Kommentera här: