Kürträning

Efter min misslyckade färgning av håret igårkväll så blev det en tidig morgon på ridbanan för Danny eftersom jag vill hinna rida innan jag fick en akuttid hos frissan. 


Vi hade tur att det var uppehåll eftersom vi behövde träna på küren, trimma in oss på musiken och hitta rätt vägval. 
Han kändes väldigt fin trots att jag red fram en kort stund innan vi satte igång att rida hela programmet med musiken i öronen. 

Det ska bli så kul att få rida küren igen och jag hoppas såklart att vi förbättrar resultatet. 
Dock finns det risk att han kommer spänna till eftersom det är inne och bara sarg, inget dressyrstaket. 
Därför tar jag med honom upp till Hammarö på lördag när jag åker dit för soundcheck och visar honom banan. 

Vad hände med håret? Jo jag fick en tid och hon räddade mig från att bära mössa resten av våren/sommaren. Supernöjd men väldigt fattig. 

Kommentera här: