Full fart

Tid flög iväg och nu är helgen här. 

Igår red jag Danny på banan och tränade galoppsamling och piruetter. Kändes fin men det finns mycket kvar innan vi är redo för en tävlingsstart som innehåller piruetter, men det är några månader kvar innan tävlingarna drar igång igen. 

Sigge longerade jag igen eftersom tiden blev knapp innan jobbet. 

Idag drog jobbet ut på tiden och väl hemma så var det full fart med förberedelser inför utflykten och årets första julbord imorgon. 
Hemmet skulle förberedas för M som ska bo i paradiset och ansvara för hästarna och katten. Jag är så glad att jag har henne! 

Kommentarer:

1 sanna:

mycket fin blogg och hästar! hittade hit genom enewe.se har du sett att du är länkad där? :D


Svar: Tack! Vad roligt att jag blev vald av henne. Hoppas du fortsätter läsa i framtiden.
Maria

2 sanna:

oj jag råka trycka i hennes blogg som adress haha :)

Svar: Hihi ja ibland blir det tokigt 😉
Maria

Kommentera här: