Idag är det tävling

Eftersom Sigge inte skulle åka på tävlingen då fick Danny hoppa in i och ta Sigges plats i klasserna. 

Det intressanta är att detta gör mig lite nervös och jag har upptäckt att jag har nu lite prestationskrav på oss eftersom vi går ner en klass. 

Men jag försöker intala mig själv mentalt att detta ska bara vara till för att visa Danny ev spöken och tagga ner honom lite inför MsvB:4an. Inget annat krav eller förhoppningar om att vi lyckad göra om förra årets bedrift att vinna. 

Jag hoppas att den här tävlingen kan ge mig självförtroendet tillbaka, att vi har utvecklat oss och att Danny är med mig hela tiden utan bocksprång, gnäggningar och andra dumheter. 

Målet i MsvB:4 är väl att komma över den där 65%-gränsen, genom att få till halterna, byten vid A och vänster öppnan. Då borde vi fixa det... 



Kommentera här: