Dålig uppdatering

Men det har varit några långa och intensiva dagar. 
I torsdags så var Majken åter igen på kliniken för att få hjälp med bogen och den muskel som spökar för henne när hon hoppar runt. Det känns skönt att veta vad det är och att det går att fixa, det är bara lite jobbigt nu tills hon blivit starkare i bogarna och inte muskeln lägger sig fel så fort hon busar i hagen. 

På fredagen så blev det anläggningsarbete i form av rensa ogräs och klippa gräs. 
Dottern red Danny och jag hoppade upp en liten sväng efteråt. 

Jag kände mig inte alls redo att träna för Bo idag med Danny och det är bara mitt fel. Jag har slarvat med träning och bara "ridit lite" och inte riktigt spänt bågen. 
Därför var vi båda ringrostiga och väldigt oslipade. Men nu ska det bli ändring på det eftersom de öppnar upp för tävlingar igen. 
Det var svettigt för oss båda idag, kanske var det värmen som bidrog men vi kämpade. Tyvärr bjuder inte Danny på något gratis och då blir allt det svåra extra svårt. 
Stundtals kändes det bra men när vi på slutet skulle göra ettor, då blev det inte bra. Var det inte Danny som var långsam på mina hjälper, då var det jag som var långsam med hjälperna. Vi hittade inte flytet och rytmen. 
Det är tur vi kämpar vidare imorgon. 
(null)

Kommentera här: