Morgonpass

Danny och jag njöt av morgonen i ridhuset. Bazinga sprang och busade så pass mycket idag att jag valde att koppla henne efter en stund.

Danny fick jobba lösgörande i låg form för att komma igång lite efter tappskon.
Stora serpentinbågar och volter, där jag tänkte på min sits mer än på Danny. Behöver vara noga med mig själv och hela tiden påminna mig om att inte slarva med handen, blicken och avspändheten i mitt ansikte.

Tiden rann iväg, jag glömde totalt bort klockan och fick stressa iväg till jobbet.

Jag skulle ridit Mausi på kvällen men glömde återigen bort faktumet att dygnet bara har 24 timmar och att jag inte hinner klämma in allt på samma tidsperiod.
Detta är just nu ett stort problem för mig. Jag vill så mycket mer än jag faktiskt hinner med, vilket leder till att jag blir frustrerad, stressad, känner mig misslyckad och väldigt trött.
Jag har försökt att prioritera och vara nöjd med mina val.
Jag längtar till hösten och den tid då jag inte längre behöver känna att trädgården faller i träda.

Kommentera här: