Orkeslös

Jag vet inte riktigt vad som händer just nu, varför jag känner mig orkeslös och matt i hela kroppen. Det känns som om jag har träningsvärk i alla muskler, skulle kunna sova dygnet runt och svettas/fryser om vartannat. 

Efter en fm med bokföring och papper så hjälpte jag till med att hålla plankor som skulle sågas, det räckte för mig så efter lunch somnade jag. Lite piggare gick jag ut för att ta tag i dagens ridning. 

Det hänger åska och regn i luften men så tittar solen fram ibland, en salig blandning. 
Det passade bra idag att ta Danny på några rundor på slingan, 4 st orkade vi med ändå. Det saknades inte energi i Danny idag, pigg och glad som om han ätit något uppåttjack. Kanske finns det någon magisk växt i sommarhagen som jag också kan äta?

Unghästarna fick en lugn dag men Jippie fick springa i lina över bommar. Mer orkade jag inte tyvärr, frustrerad över energibristen men hoppas det vänder snart i samband med att hösten närmar sig. 

Kommentera här: