DM 2018 dressyr

Uppladdningen kändes bra, framridningen likaså. Nu gällde det att rida och vi kan detta! 

Känslan efter ritten måste jag ta med mig, kommentarerna likaså från andra och att jag var nöjd med min ridning idag. 
Att vi sedan inte får med oss procenten är surt men jag förstår vad de drar på men det finns inget jag kan göra åt det just. Dannys problem med munnen har vi kämpat länge med och vi hittar ingen förklaring eller lösning. Det är där vi förlorar poäng och det känns hopplöst. 
Jag är så glad för min klubbkompis och vän som idag gick vann både klassen och DM! Stort grattis det är du så värd! 
(null)

(null)



Nu kommer jag lägga ner tävlandet ett tag för att börja träna på byten i varje och passagen, tanken är att försöka starta någon InterA senare i höst eller tidig vår. Under den tiden vi jobbar med byten i varje så fungerar det inte att tävla eftersom han då gärna vill visa upp vad han kan. Jag hoppas vi kan jobba på problemet med munnen under denna tid också eftersom det annars är lönlöst att tävla. 
Om någon har tips och idéer så får ni gärna höra av er. 

Kommentarer:

1 Anonym:

Du kan få prova min sprengerstång om du vill 🤗 Taava

Svar: Jag har redan ett lika som du, men har slutat rida på kandar eftersom det känns som det blir värre. 😞 tack ändå 💕
Maria

Kommentera här: