All tid i världen

Idag kändes det som om jag hade hur mycket tid som helst till mig och hästarna. 
Jag njöt av ensamheten och möjligheten till just det, att inte behöva känna att någon väntar på mig att jag ska bli klar. Alla tre hästarna fick gott om tid med lite man-och svansvård och lång ryktning. 
Danny jobbade jag i låg rund form, något han tycker är svårt och jobbigt. Skänkelvikningar och skolor, både i trav och galopp. Kollade även igenom några bytesserier och fixade igen att göra 8 byten i varje. Sjukt lycklig! 
Majken fick jobba skänkelvikning på långsidorna och vara noga med formen. Galoppfattningar på stora mittvolten, typ övningen klockan (45 min galopp, 30 min trav)
Freddy longerades över kavalletti på ridbanan. Han såg jämnare ut idag och nu får jag banne mig hoppa upp på honom! Jag blir trött på mig själv att jag drar ut på det även fast jag vet att han är så klockrent snäll. Det är som ett plåster, jag måste bara göra det snabbt och utan att tänka för mycket! 
(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

Du är tuff/mamma!

Svar: Tack 🥰
Maria

Kommentera här: