Kämpar

På morgonen red jag Danny och vi kämpar med kontakten och formen i galoppslutor och piruetterna. 
Red svaga öppnor och diagonalslutor i galoppen på olika linjer, tempon och längd. Allt för att bygga styrka och kontroll i varje språng. Avslutade med att jobba trav-passage, det svåra är nu att hitta den bästa hjälpgivningen för skillnaden mellan passage, trav och piaff. Jag måste bli nogrann vad jag önskar och vill av Danny. 

Sedan var det Mausi som skrittjobbades på töm och jag kämpar med mina känslor. Varje dag känns lång och just nu är fredag en evighet bort. Jag hoppas få svar på vad det är med henne och hur framtiden ska se ut. Jag grubblar hela tiden på om jag ändrat något eller skulle ha kunnat gjort något, men jag finner inga svar. Inget känns speciellt kul just nu. 

Kommentera här: