En helt vanlig fredag

Började med att fixa staketet i sommarhagen innan det var dags att börja med hästarna. 

Danny jobbades på ridbanan, övergångar och tempoväxlingar. Fokus på kontakt och reaktion. Kändes fin och vi övade på slutet även med passage-tänk. 

Sedan var det Freddys tur och han longerades. Hoppade även över lite upphöjda bommar och hittade ett bra flyt. 
När de båda var klara så fick de gå upp i sommarhagen och utforska den. Härligt att se de springa runt innan mulen dyker ner i gräset. 
(null)
Det var dags att ta tag i Mausi, känns inte roligt men vi har en tid nästa fredag och hon måste aktiveras lite tills dess. Så idag jobbade vi på töm i skritt innan vi promenerade ut i skogen. Jag gråter bara jag tänker på henne och livet känns becksvart just nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska orka med besöket, kan inte förbereda mig för vad som kan hända. 

Kommentera här: