Tävlingsrapport

Åh vad det är roligt att tävla!
Både Danny och jag bara älskade livet idag, trots att min tävlingsdjävul spottade och fräste. 

Vi åkte tidig fm hemifrån och kom lagom fram till lunch. Installerade oss, både häst och husbil. 
(null)

Sedan lite social samvaro med vänner och bekanta. 
Tittade lite på andra innan det var dags för att fläta och göra oss redo. 

Redan på framridningens första travsteg så kändes gan fin och väldigt positiv. Fick nästan nypa mig i armen och inte sluta jobba. 

Vi tappade lite av känslan inne på banan men det beror på våra nerver men jag återkallade hela tiden mig själv att rida, jobba och le. 
Efter en rätt fin ryggning slappnade jag av lite och oturligt nog fladdrade en lapp upp och skrämde Danny. Snabbt slöt jag om skänklarna och tillbaka i ramen. Lite synd eftersom det kostade 
Inför en piruett byter han bak och där rök vår placering!!! Kostsam miss med dubbel koefficient är inget vi har råd med. 
Ändå är jag nöjd. Många 7or och 6,5or som visar mig att vi har höjt oss. Mest av allt är jag så nöjd över vår inställning, glädjen och den power som han utstrålar. 
Aldrig tidigare har jag varit så nöjd trots att jag "bara" fick 64,48% i MsvA och första utanför placering, för idag hade jag roligt och njöt av att tävla. 
(null)

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter! 

Kommentera här: