Förberedd

Skolavslutningar och avslut.
Reflektera och analysera.
Rensa och se framåt. 
Dagarna på jobbet går i ilfart mot ledighet, samtidigt har jag nu två helger med meeting att förbereda oss på. Packa, finslipa formen, plugga program och hålla reda på nerverna. 

Danny känns rätt fin och jag försöker bara jobba igenom grundläggande byggstenar, som takten i galopp, kontakten och reaktion. 
Visst kollar jag av travskolor, galoppslutor, piruett, ryggning, bakdelsvöndningar men jag vet att det är inte något problem så länge jag har grunden cementerad. 
Imorgon ska vi träna för C och jag hoppas vi kan kolla igenom alla tre program. 

Samtidigt som vi förbereder oss för tävling och trevligt sällskap när vi övernattar så hugger det till i hjärtat när jag tänker på hur jag hade planerat för att kunna ta med Mausi på olika tävlingar. Allt hopp och framtidstro raserades när vi nu är nere på ruta1 igen. Denna ovisshet om framtiden maler när jag promenerar med henne, tårarna ligger och bränner under ögonlocken. Mitt hjärta, min prinsessa... 

Kommentera här: