Tävlingsrapport

Jag var trött och nedstämd, hade inte sovit bra och vaknade med stel nacke. Dock kändes molnen och kylan som en välkommen gäst och vi alla kämpade vidare. 
Dagen började med att en vän debuterade GP och den stolthet vi alla kände efteråt var underbar, att få vara närvarande och se ryttarens glädje efter ritten men också hur adrenalinet går ur kroppen efter en kraftansträngning. 

Sen var det dags för Danny och mig att ta itu med mentala hjärnspöken och negativa tankar. 
Jag försökte verkligen vara positiv och gkad över vad vi presterat och jag ville försöka få ett positivt pass med oss hem. Framridningen testade jag olika sätt att hitta känslan och till slut så sa min man till mig på skarpen innan vi gick in. 

Jag tvingade mig att le, jag försökte tänka glada tankar och ha roligt. Vi red ett program utan några stora missar och det är en seger i sig. Jag kämpade och gav inte upp! 
Att procenten inte räcker speciellt långt gör idag inget men självklart blir jag glad när en domare hade oss på 66%. Totalt 63% i PSG är ok även om jag vet att det går att hitta mer men just nu är jag nöjd över oss. 
(null)

Resan hem kändes inte lång och det kändes riktigt skönt att hinna fixa iordning allt innan kvällen. 
Freddy hämtades hem från travgrannen och han hade skött sig. Cool 2åring! 

Kommentera här: