Solglimtar

Att vara sjuk har sina fördelar, man kan passa på att ta en kopp kaffe i vintersolen när den behagar att titta fram. Idag var det nästen vårkänsla ute med +7 och solen tittade fram långa stunder. Men jag vill ha lite mera vinter, ännu är det långt kvar till våren. 
Solljuset gör mig piggare men kroppen blir snabbt trött och jag får botaniserar bland filmer eller söka efter nyttiga dressyrfilmer på youtube. 

Jag måste skaffa korta bommar till ridhuset så att vi kan börja jobba med skrittkavaletti även där. 
Jag måste byta ut de gamla dressyrprogrammen mot de nya uppe i ridhuset. 
Jag måste... 
Detta är mitt dilemma, jag vill så mycket, vill hinna med allt men glömmer att återhämta mig. Jag kör på och till slut så säger kroppen upp sig och en infektion får fäste eller så börjar musklerna göra ont, då är det bara att dra i handbromsen och lägga undan alla måsten. 

Kommentera här: