Godkänd!

Idag fick jag mailet, mailet jag väntat på i flera veckor. 

Nervöst ringer jag upp för att få resultatet. 

"Jo, lite tid har jag men det här går fort" blev svaret jag får när jag frågar om han hade tid att meddela mig och ge feedback. 
Pulsen stiger och jag har svårt att sitta still, nervöst fingrar jag på lunchpizzan. 

Jo, du är godkänd. Grattis! 
Det tar en stund innan jag förstår, jag har klarat uppdömningen och är nu utbildad LA/MsvC-domare! 

När jag lägger på så tar det inte lång stund innan tårarna bubblar fram och det är tur att jag sitter på stolen eftersom knäna nu skakar som Bazinga en kall morgon i stallet. 

Coolt! Det är just nu det enda jag tänker hela tiden. Jag klarade det och längtar verkligen!  (null)


Kommentarer:

1 Ann Sandberg:

Grattis Maria va kul!!!

Svar: Tack 😊💕
Maria

Kommentera här: