Påläggskalv sökes

Boxen står tom, väntar på nästa stjärna och framtida svårklasshäst. 

Jag letar därför efter en häst av 2016-2015 års modell, valack eller sto. En individ med personlighet och trevliga gångarter. Runt 165 cm i vuxen ålder, hellre åt det mindre än det större hållet. 

Jag kan erbjuda en box i litet lugnt stall med egen ridbana och ridhus. Hagar av olika storlek beroende på årstid och behov. Regelbunden träning av både B- och A-tränare. Delmålen är att följa utbildningsnivåerna för respektive ålder men det slutgiltiga målet är att utbilda en hållbar svårklasshäst. 

Eftersom vi beslutade att behålla Danny ett år till som tävlingshäst så är vår budget inte speciellt stor men jag vill ändå påbörja mitt sökande efter nästa stjärna som ska flytta in. 
Så vet du någon som har en häst som kanske passar in på det jag söker, tveka inte att höra av dig! 

(null)

Kommentera här: