Bakslag

Idag skulle jag äntligen rida, jag valde att ignorera att det högg till lite i vänstra höften/rumpmuskeln under fm-lektionen jag hade. Jag bara ville upp på hästryggen!

Danny kändes härligt pigg när vi gick upp till ridhuset och under ridpasset. Det var roligt att rida men jag klarade inte av att bara rida lite lugnt. "Bara lite  till", "ska bara...", jag ville testa och känna både hur min kropp kändes men också om Danny kändes finare efter kontrollen i onsdags. 
Jag kände mer skillnad hos mig än Danny, svårt att beskriva. När vi var klara insåg jag att jag nog jobbat för mycket och jag blev väldigt trött i vänstra sidan. 

Detta gjorde mig smärtsamt påmind om att jag troligen har träningsvärk i endel muskler. Därför fick Mausi jobba på töm idag. Imorgon är en ny dag.

Kommentera här: