Paus

Det blev en paus idag för Danny, planen ändrades och vi åker till Nyköping imorgon istället för lördag. Så han fick en ledig dag med vibrationsgolv och promenad. Danny tycker fortfarande att det är lite jobbigt att stå på golvet så jag kör 10 min, promenad 10 min och sedan ytterligare 10 min på golvet. 

Jippie däremot slappnar av mer och mer. Idag stod hon 20 min innan vi jobbade på töm över upphöjda bommar. Det är en vecka kvar till återbesöket och jag funderar på vad de kommer säga. Det är något som stör henne fortfarande men jag kan inte komma på vad det kan vara. Idag testade jag olika typer av borstar men hon hugger ändå. Det känns jättetråkigt att det är på detta sätt men vi hoppas att det finns en förklaring. Hästar är inte elaka och sura utan anledning, de försöker bara kommunicera med oss. Vi behöver bara lära oss deras språk så vi förstår vad de vill. 

Kommentera här: