Tävlingsrapport dag1

Vilken dag!!!
Härligt väder, trevlig tävlingsplats och underbara vänner. 
Kan det bli bättre? 
Jo att Danny och jag gör ett bra program. Det gör så mycket med mitt humör men framförallt mitt självförtroende behövde detta. Siffror hit och siffror dit hjälper mig att ta mig ut en svacka till viss del men det som hjälper mig mest är att vi går in och rider ett program på 65% utan några större missar. 

Idag red vi en PSG på just 65% och jag kände mig nöjd. Nöjd med Danny, nöjd med min ridning. Jag log och hade roligt, jag red varje steg och försökte verkligen tänka på det mesta. 

Att ha mina lagkamrater och flera vänner på plats som hejar och stöttar gör hela denna dagen helt underbar. Svettig men underbar. Inför morgondagens kval-klass i lag-SM är vi nu alla laddade och det är så kul att vi har tagit oss hit. 

Det har blivit många vattenflaskor för att hålla vätskebalansen. Danny dricker bra och verkar lugn, det blir många skrittpromenader och vi har möjlighet att spola de hur mycket vi vill. Utanför uppstallningen finns ett stort gärde som det fläktar på och där kan man lätt gå och beta med hästarna. 

(null)

(null)

Kommentera här: