Sista dagen

(null)

På detta tävlingsäventyr men det kommer bli fler. Jag kan bara glädjas åt helgen och de underbara människor vi lär känna. 

Danny kändes pigg när jag började rida fram till dagens klass, PSG. 
Galopperade rätt mycket för att lösgöra och slappna av, nackdelen är att jag ibland lyckas få igång gasen lite väl bra och idag lade han i en växel extra. Dock fungerade inte bromsen lika bra och han hade säkert väldigt roligt åt mig. 
Men jag är glad för det eftersom detta var sista dagen på en lång resa och helg, han skulle lika väl ha känts trött och seg. 

Dock när bromsen inte riktigt fungerar så är det svårt att rida svårklass dressyr, tro mig! 
Till det så blev jag osäker på vart jag skulle i programmet och jag fick ha korta snabba diskussioner på kortsidorna med mig själv om var vi sedan skulle. Jag skällde inte på mig själv utan såg det mest komiska i det hela och log åt allt. 
62,2% och utan större missar, bara lite bristande broms och bärighet. Vi känner oss nöjda med helgens alla tre starter och längtar till nästa tävling men först ska vi träna upp bromsen igen. 

Kommentera här: