Vilken dag

Började med att vara värd och domare för en trevlig fjordhästkkubb som gjorde upp om KM-titlar. Tala om tur med väder och vind vi hade. 

Sedan blev det att rida mina hästapluttar innan energin tar slut för idag. 
Danny fick jobba travskolor efter uppvärmningen. Tempoväxlingar i skolorna för att både samla och öka påskjutet. 
Mausi joggade jag med travserpentiner och galopp i lätt sits. Hur läcker och mjuk som helst var hon idag. Jag tänkte sluta men min man tyckte att jag skulle fortsätta lite till och det gjorde jag. Tempoväxlingar i galoppen och början till galoppöppnor. Det verkar som om vi nu hittat ännu mera styrka och vilken utveckling hon gör. 
Sen var det dags för soffan trodde jag men det blev först att åka en sväng för att handla samt besöka jourmottagningen på vårdcentralen en kort stund men sedan blev det mys i soffan till "Så mycket bättre" och barndomsminnen med Kicki Danielsson. 
Imorgon är en annan dag, minst lika händelserik antar jag.  (null)


Kommentera här: