Dagens träning

Gick inte så bra som jag hoppades på men jag fick hjälp med det vi behövde just nu och vi får hoppas att ridningen imorgon kväll på tävlingsbanan bär frukt av dagens pass. 


Vad hände? 
Jo han går och spänner emot, förhållningar, framåtdrivning, sidförande, ja allt. 
När han sedan reagerar så blir det på/av-känslan och den gör att allt känns ryckigt, okommunicerat men ännu värre JAG KÄNNER MIG VÄRDELÖS! 

Hade inte C stått i ridhuset så hade jag nog hoppat av och satt mig ner för att gråta. Frustrationen är total och jag som verkligen försökte vara lugn, harmonisk och tålmodig idag. 

Inte direkt den bästa uppladdningen inför tävlingshelgen men vi åker och försöker hitta ridningen. 
För helt pissig gick inte passet, galoppen blev riktigt fin och vi gjorde flera fina byten och några piruetter som vi aldrig fått till så bra förut! 


Kommentera här: