Hitta drivet

Igår satt jag återigen på läktaren och kollade på 6åringarna men idag kände jag efteråt en stor lust att åka hem och börja rida, lusten att ta tag i våra problem och svagheter. 


Några dagar hemifrån ökar drivet så mycket och det är nyttigt att få stanna upp, hämta andan för att sedan träna vidare. 

Igår köpte jag ett par nya stövlar som jag länge tittat på, sista paret som fanns med.
Det blev ett par mörkbruna, samma märke som tidigare eftersom jag verkligen tyckte om de. 
Sedan har jag faktiskt slagit till och köpt mig en mygga med tillhörande sändare och mottagare på mitt företag, som jag ska ha till träningarna. Äntligen, som jag har tittat runt och funderat, nu slog jag till och köpte den. Det känns superlyxigt men bra. 

Jag får rapporter hemifrån att det går bra, hästarna och häst/husvakten mår fint. 
Två dagar till sen är vi hemma igen!

Kommentera här: