Slarver

Just nu håller jag på att hitta rutinerna för min vardag efter att nu fått höstens schema. Det blir just nu lite rörigt, dubbelbokningar och felbedömning av tid. Men jag vet att vi snart är på rätt köl och allt faller på plats. 

Mitt schema är inte optimalt i år och jag kommer få trixa och dona med att få ut övertiden, planera ridningen och träningarna så att jag också hinner med att vara mamma/maka.

Hästarna går just nu väldigt bra och jag längtar till ridningen varje dag. 
Mausi verkar återhämtat sig från såret även om det är lite tjockt på morgonen men reagerar inget vid ridningen. Vi förbereder oss för vår tävlingsdebut på söndag... 
Jag provade kavajen som hängt i 2 år och den passade riktigt bra. Tänk att det är nu så länge sedan jag red klasser med kavaj, bara det är rätt coolt. 
Jag måste börja plugga programmet lite men känner ändå att jag redan nu kan det rätt skapligt efter att jag ridit igenom det några gånger. 
Jag hoppas startlistan kommer ut snart så jag vet ungefär hur tidsplaneringen blir men vi behöver nog ställa in oss på en tidig morgon. 

Med Danny har jag fått en nytändning efter att ha gått igenom protokoll och fört in de i exel-filen, räknat ut medel för alla bedömningsgrupper och kollat av skillnaden från 2016. Superspännande och motiverande! 

Danny och jag på första tävlingen tillsammans.

Kommentera här: