T som i ...

... tisdag
... tappsko
... tömkörning

Full fart på jobbet och sedan i ilfart hem till stall, hästar och hund.
Redan när jag åkte förbi hästhagen och tittade till på Danny så upptäcker jag att något är fel och mycket riktigt, han har trampat av sig framskon. Det är första gången på många många år som han gör det så jag blev så förvånad. Samtidigt väldigt sur eftersom jag längtat efter att få rida idag.
Hovslagaren kommer imorgon eller på torsdag och tills dess får han vila.

Mausi som vilat sig i helgen pga tävlingen och min förkylning, fick ett rejält tömkörningspass. Jag börjar korta upp henne mer nu korta stunder och gör väldigt många övergångar. Bygga styrka är frt fokus på nu och prio 1.

Jag passade på att åka och storhandla och kände mig väldigt huslig. Imorgon hoppas jag blir en bra och rolig dag.

Kommentera här: