Ännu en hektisk dag

När ska det sluta? 
När ska jag sluta klämma in för mycket på en och samma dag? 

Eftersom det är barnkalas idag så behövde jag åka till affären direkt på morgonen. Sen plocka undan innan jag kände att det fanns ett hål för Danny

Bra fram för skänkeln redan från början och vi red då volter och skänkelvikning. 
Fokus på galopp idag och piruetter. 
Började med den nya övningen 3 korta-4 fram osv nyttigt gör både Danny och mig. 
1/4-delspiruetter och sedan 1/2a. 
Om han inte bjöd framåt så avbröt jag och backade tillbaka till 3 korta-4 fram. 
Jag måste dock bli duktigare på att avsluta piruetten!!! 
Avslutade passet med lite skolor i trav. 
Att förhålla innan slutan och balansera honom är A&O för att slutan ska lyckas. 

Stallet fixade jag och nu är det dags snart för ett gäng 9åringar att invadera huset!!! 

Kommentera här: