Dannyboy

Red på kvällen Danny och blev filmad. 

Han strulade med bettet idag, det gjorde mig lite fundersam men jag rider imorgon igen och ser om det kvarstår. 

Värmde lite i trav men fokus var idag på att få galopparbetet på film så jag själv kan ser hur det ser ut och om det stämmer med min känsla. 
Kändes piggare idag och det är bara positivt just nu. 

Lyckades få till flera serier i var fjärde men också i var tredje(!!!) 7 byten i var tredje, inte illa tyckte jag eftersom vi aldrig tränat på det ännu. 
Ännu bättre att det hamnade på film. 

När jag tittar på filmen så ser jag att jag måste förbereda arbetspiruetterna bättre och sedan får jag inte hålla honom för kort i formen utan våga låta honom få fram nosen istället.
Nyttigt! 
Vi får väl se om jag kan lägga upp filmen imorgon. 

Kommentera här: