Min julklapp

Min man kan verkligen överraska mig och det gör han ibland. Som nu på julafton, han ger mig det jag önskar mig men inte vågar köpa. 

Jag hade tänkt vänta och se hur våren blev, innan jag skulle investera i en FRACK! 
Jag fick en frack i julklapp av min man!!! 
Så idag var vi ner till Sharpman i Mjölby och provade ut rätt modell och storlek. Det blev en av de som stod på min önskelista. Jag provade tre st olika och denna satt helt perfekt, den föll även min man i smaken. 

Vilken modell blev det? 
Pikeur, modell Jersey. 
Med utbytbara snibbar och näsduk i tre färger. 
Knappar med "bling" och skörten är rundade framtill. 

Sen passade jag på att köpa boots, kindkedjetunnel i fårskinn och galoscher till ridstövlarna. 


Kvar att hitta är bra, höga vita ridbyxor. Kanske hittar jag det på GHS om två månader, vem vet.

Nu är bara frågan, hatt eller hjälm???

Kommentarer:

1 M:

Åhh jaaa fan va snygg du kmr bli!! ;)

Svar: Tack! Nu är det hårdträning som gäller för att bli helt färdiga 😀
Maria

Kommentera här: